VÆRE MOR og HOLDE SEG I FORM.



 

 

God Dag alle sammen!

Tenkte å skrive litt om det og være mor å holde seg i form. For nei det er ikke altid like lett, å ha barn/baby er en 24 timers jobb å du får manko på søvn i fler år fremover. Ser de røde blodkarene i øynene, og blå ringer rundt, ikke særlig lekkert men. 

Det er faktisk ikke alle som har barnepass på treningssenteret ved siden av seg, noen bor heller ikke ved ett, noen har rett og slett ikke økonomi til det! Jeg er glad for å ha den muligheten, men av og til har man heller ikke mulighet til å dra dit. Da er hjemme trening perfekt! Også gå på trilletur, kanskje til og med jogge litt? På YouTube finner man mange fine trenings videoer. Jeg brukte yoga på YouTube i mitt svangerskap :) 

Ett eksempel til hjemmetrening er Tabata trening! Finn en tabata sang på YouTube, den sier i fra når du skal stoppe og starte i sangen.  Da bruker du akkurat de øvelsene du vil. Du trener med høy intensitet i 20 sekunder og deretter 20 sekunder pause igjen. 

 



 

Eksempel, knebøy, 20 sekunder av, planken, 20 sekunder av, burpees, 20 sekunder av og armhevninger. Gjør dette i 5 min, ta 2 min pause og hold på til du har klart 15-20 min. Dette er en utrolig bra måte å brenne fett på og trene muskler. 

Ha en fin dag alle sammen ♡ 

 

#mammablogg #trening #tabata 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

mariemoor

mariemoor

23, Sandefjord

Nybakt mor som digger trening,opptatt av skjønnhet og velvære :)

Kategorier

Arkiv

hits